Po škole nAKAfe

David Čížek Zprávy z akcí

S žáky nástavby Podnikání jsme se vydali po škole nAKAfe do strategicko-kreativní agentury Aetna. Společnost Aetna v rámci zapojení odborníků z praxe ve výuce – i po výuce nám umožnila nahlédnout zrealizovaných i plánovaných projektů.

Dozvěděli jsme se novinky z oblasti augmentované reality a jejího využití v marketingu. Nejde jen o koncept využitelný při lovení pokémonů, ale i možnost vyzkoušet si prostřednictvím aplikace – nové boty, oblečení či hodinky.

Dalším tématem bylo využití věrnostní aplikace pro obchodní centra. Byli jsme seznámení s projektem – jak vznikal, jak se rozjížděl včetně propagační kampaně a prvními výsledky od spuštění.  

Influenceři jsou většinou známí ve vztahu k velkým značkám, které v rámci placené spolupráce propagují. Jak je to ale ve vztahu k potravinám, českým produktům a udržitelnosti? Velmi zajímavé téma k zamyšlení – i tady se máme určitě na co těšit.

Jednotlivé vstupy pracovníků Aetny jsme si maximálně užili a odcházeli jsme obohaceni o nové praktické informace.